top of page
Imatge Trèvol 3.jpeg

Foto: Nina Adam Hausmann

Trèvol "Qui omple un estadi no és pas un graller"

  • YouTube - Grey Circle
  • Instagram - Grey Circle

Un primer disc que presenta totes les cares explorades pel grup fins ara. Aquestes van des d'una sonoritat folk i acústica, a un toc pop i comercial. Dels temes cantats cal destacar les lletres, que reflecteixen els ideals, sentiments i sentit de l'humor dels integrants del grup. Amb aquestes cançons, Trèvol busca posicionar-se dins l'imaginari de la gent jove.

 

El fil conductor del disc reflecteix l'evolució del grup en l'any i mig de vida, anant des de l'estètica més tradicional en la primera meitat i desenvolupant-se cap a una identitat més pròpia en la que prenen protagonisme altres gèneres.

 

Tot agafant melodies populars, “Castellanes i basques”, “Folk&Roll” i “Molontrull” obren el disc d'una manera enèrgica. Aquests tres temes són arranjaments propis a partir de peces que no deixen indiferent.

 

Amb “Ni un pam de terra” i “La Vanitosa” es mostra un rostre més seriós i reivindicatiu, però sense deixar en cap moment de banda els referents musicals dels quals beu Trèvol des dels inicis.

 

“Quimet”, “MIX2x4ENC” i “Per molt de temps”, entre d'altres, aporten un punt de vista influenciat pel pop i per la mena de producció que aquest gènere comporta. No obstant això, encara donen molt protagonisme a l'arrel. En algun dels casos, a través de la música i, en d'altres, a través de la lletra.

 

I, precisament a causa d'aquest desig d'experimentar una mica amb l'electrònica, sorgeix un Interludi que, malgrat que hagi sonat als concerts de Trèvol des del primer dia, ara ha viscut una metamorfosi gràcies a l’art d'en Magí Capdevila i pot ser que sembli un tema nou per molts dels qui l'escoltin.

​​Laia Glück finalitza l’any 2022 el Grau Professional d’oboè a l’IEA Oriol Martorell i inicia el Grau Superior de gralla a l’ESMUC aquell mateix any, que segueix cursant actualment.

Ha col·laborat en discos d’artistes com Obeses, Jaume Sisa, Xavier Batllés i Miquel Pujadó, així com ha format part de l’Orquestra de Músiques d’Arrel de Catalunya (OMAC juvenil), la Jove Orquestra Simfònica del Vallès i d’altres formacions entorn de la música tradicional.

Martí Fleta cursa fins a sisè de grau professional al conservatori de Badalona amb trombó. Alhora, i encara ara, rep formació de bateria jazz a l'Escola de Música Moderna de Badalona.

Ha tocat a diverses formacions de folk com ara l'OMAC juvenil i el quintet Verge de Sosa i també ha liderat un grup de rock, amb el qual ha gravat un EP.

També ha gravat percussions d'un tema d'Obeses i ha enregistrat la banda sonora de l'obra de teatre "Vai Via", de Xirriquiteula Teatre.

Léonie Martet ha obtingut el DEM a Perpinyà (diplôme d’étude musicale) i actualment estudia el Grau Superior de flabiol a l’ESMUC.

Ha guanyat la beca Josep Maria Bernat per a joves instrumentistes de cobla. És la flabiolaire de la cobla Mil·lenària, Fidelíssima Vila de Perpinyà, cobla representant de la Catalunya Nord, i toca la tarota al grup Juglars, una cobla de juglars que imita les que existien a la Catalunya Nord al segle XIX.

Bernat Garcés es forma en l'àmbit de la música moderna i el jazz a l'EMMCA de l'Hospitalet i al Taller de Músics de Barcelona. Actualment cursa el Grau Superior en interpretació de piano jazz a l’ESMUC. Col·labora en formacions jazzístiques diverses i recentment ha enregistrat la banda sonora de l'obra de teatre "Vai Via", de Xirriquiteula Teatre.

bottom of page